Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Wchodzę i napotykam standardowy w tym sklepie problem, brak koszyków. Daje w myślach plus za podkład muzyczny umilający zakupy. Pracownicy sprawiają wrażenie obrażonych na klientów za przeszkadzanie im w pracy. Brak kilku cen, towar nieczytelnie oznaczony cenami (cena nie jest ani dokładnie pod towarem ani z jego lewej strony jak wymagają niektóre firmy). Kolejka do mięsnego porażająco długa, jedna sprzedawczyni. Nie potrafi zbyt wiele powiedzieć o kiełbasie o którą pytam (typ. Śląska) Kolejka do kasy wyprowadza z równowagi, towar zeskanowany wręcz anemicznie... Otrzymuje dawkę wyuczonej, odklepanej formułki. Dzwonek na kasę, reakcja na niego ze sporym opóźnieniem. Podłoga brudna mimo braku opadów deszczu. Kolejny raz opuszczam sklep bardzo niezadowolona.