Opinia użytkownika: Katarzyna_3042
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Skuszona promocyjną ceną farby, którą znalazłam w ulotce sklepu, wybrałam się na zakupy do Obi. Na dużym parkingu przed sklepem bez problemu znalazłam miejsce do zaparkowania. Skorzystałam z wózka sklepowego i weszłam do sklepu. Przy wejściu zauważyłam toalety dla klientów. W strefie wejścia znajduje się też punkt z ciepłymi ciasteczkami, które pachniały bardzo zachęcająco. Weszłam na salę sprzedaży i najpierw udałam się do półek z farbami. Był duży wybór produktów w różnych cenach. Gdy przyglądałam się poszczególnym odcieniom farb, podszedł do mnie Pracownik i spytał się, czy potrzebuję pomocy. Upewniłam się u Pana, czy nadal są dostępne gratisy związane z daną farbą. Pan potwierdził i gdy podziękowałam za dalszą pomoc, Pan podszedł do kolejnych klientów. Podjęłam decyzję co do koloru farby, włożyłam opakowanie do wózka i udałam się po dodatki niezbędne przy malowaniu mieszkania. Przy okazji obejrzałam też inne produkty dostępne w Obi – lampy, dywany, dodatki do wystroju wnętrz. Pominęłam działy związane z budową i wykończeniem domów, a też jest duży wybór takich artykułów w tym sklepie. Zauważyłam, że na sali bez problemu mogę znaleźć Pracownika, z którego pomocy mogę skorzystać. Zrobiłam pozostałe zakupy i udałam się w stronę kas. Było czynnych kilka stanowisk, bez konieczności czekania w kolejce podjechałam do jednego z nich. Większych przedmiotów nie musiałam wyjmować z wózka, Pani kasjerka skanowała ceny w wózku. Za zakupy zapłaciłam kartą, podjechałam jeszcze do POK-u po gratisy związane z zakupami i ze sklepu wyjeżdżałam zadowolona z dokonanych zakupów.