Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Toms

Dotycząca firmy: PKP Intercity

Treść opinii: Niestety kupno biletów u konduktora w pociągu znacznie obniża komfort podróżowania. Aby znaleźć kierownika pociągu musimy gonić do pierwszego wagonu na lokomotywą i nie możemy zająć sobie spokojnie miejsca. Następnie czekać w kolejce, bo gdy na danej stacji nie ma kas biletowych sporo osób kupuje bilet u kierownika pociągu. Następnie nie można płacić kartą, trzeba mieć gotówkę i najlepiej odliczoną, tylko jadąc pierwszy raz skąd mamy wiedzieć ile zapłacimy. Po zakupie biletu możemy dopiero spokojnie zająć miejsce (o ile jeszcze jest) w wagonie. Generalnie rzecz biorąc sprzedaż biletów w pociągach jest bardzo ograniczona. Czyż nie można wprowadzić automatycznych terminali pozwalających na kupno biletu w automacie w pociągu…