Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Jeśli jest jeszcze ktoś kto ma złudzenia, że w tym banku kiedyś coś się zmieni to muszę pozbawić go złudzeń. Jak to bywa bardzo często znów natrafiłem na kolejkę do kasy kończącą się poza salą obsługi czyli na korytarzu. Oczywiście nie wszystkie kasy były w tym czasie czynne i na dodatek trafiło się kilku klientów, których czas obsługi znacząco odbiegał od standardowej wizyty przy okienku. Nie zmienia to jednak faktu, że albo awaria systemu, albo braki kadrowe, albo po prostu za dużo klientów postanawia akurat w jednym czasie przybyć do banku i efekt zawsze jest ten sam - czas oczekiwania przekraczający pół godziny. I nawet personel ubrany w nowe, śliczne stroje firmowe nie jest w stanie poprawić tego nieprzyjemnego wrażenia, jakie pozostało po kolejnej wizycie tutaj.