Opinia użytkownika: Agnieszka_3050
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Do punktu T-Mobile w Galaxy wybrałam się, przy okazji zakupów w tym centrum, w celu przedłużenia umowy. Otwarte było jedno stanowisko więc musiałam chwile zaczekać. Gdy przyszła moja kolej jasno przedstawiłam jaką chcę umowę oraz dodatkowe usługi. Pan, który mnie obsługiwał, szybko sporządził aneks, na którym wszystko się zgadzało. Niestety gdy wróciłam do domu przyszły do mnie powiadomienia sms o aktywowaniu usług dodatkowych. Zdziwiły mnie te sms gdyż zamawiałam inne usługi. na stronie klienta sprawdziłam jakie usługi mi aktywowano. Niestety nie zgadzały się one z tymi zawartymi w aneksie. Musiałam iść, tym razem ,do sklepu firmowego by to wyjaśnić. Włączono mi usługi, za które musiałabym płacić więcej niż było to w aneksie.