Opinia użytkownika: Em.
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Czuję się bardzo rozczarowana stosunkiem jakoscobslugi.pl do użytkowników. Kilka dni temu zauważyłam, że mam 5 niezaakceptowane opinie, a w ilości punktów do zdobycia pojawiło się zero. Opinie dodane sporo czasu temu (jedna z nich 3 tygodnie temu, część ok. 2 tygodni..), więc liczyłam na uczciwość JO i to, że zostaną zaakceptowane w nowym miesiącu. Niestety, rozczarowałam się. W ostatni weekend miesiąca opinie zostały zaakceptowane. Przy pierwszej myślałam, że przypadek i trochę zła byłam widząc, w emailu informację, że został mi dodany punkt, skoro nie został.. Jednak kiedy po godzinie 23, 30 września zaczęła być akceptowana reszta (w tym ostatnia opinia zaakceptowana równo o północy) zwątpiłam w przypadek.. W każdym emailu widnieje informacja o dodaniu punktów, oczywiście punkty dodane nie zostały.. Nie wiem jak to skomentować? Czuję się, jakby nie zostało mi wypłacone wynagrodzenie za wykonaną pracę. Gdybym dodała opinie dzień przed końcem, kiedy punktów do zdobycia było niewiele byłoby to moje ryzyko. Ale jedna z opinii była dodana 9.09, więc mam podstawy, aby uważać to za celowe działanie portalu... Nawet pisanie na początku miesiąca nie gwarantuje punktów. Mam nadzieję, że sprawa się wyjaśni i firma wyjdzie z twarzą tłumacząc to jakąś pomyłką, a punkty zostaną doliczone.. Tylko gdyby to była pomyłka, po co ktoś specjalnie w okolicach północy akceptował opinie, żeby zdążyć przed pojawieniem się nowej puli punktów? Nie ma do oceny kategorii "uczciwość", ale chyba ocena, jaką dałabym w tej sytuacji jest oczywista..