Opinia użytkownika: Malgorzata_45
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Abonentka Netii jestem od ponad dwóch lat. Przez ten czas raczej nie było problemu z internetem. Problem pojawił się w chwili kiedy upłynął czas trwania umowy. Obiecano mi ,że po upływie dwóch lat będę miała prawo do niższego abonamentu ale tak się niestety więc usiłowałam wyjaśnić ta kwestię na czacie z konsultantem . Porażka - na odpowiedź na jedno pytanie czekałam 13 minut po czym Pan konsultant poinformował mnie ,że nie mam prawa do niższego abonamentu ponieważ nie wysłałam m do nich w odpowiednim czasie stosownego wniosku. Więc na moją prośbę o zmianę warunków kolejnej umowy zostałam potraktowana jak wariatka i oczywiście do dzisiaj płacę 95 zł. Nigdy nie wyjaśniono mi do końca dlaczego tak się dzieje.Od samego początku nie korzystam z telefonu stacjonarnego i co? Nie dość ,że przedłużono mi bez mojej wiedzy umowę na internet to to samo zrobiono z opłatą za telefon. Kochani nie polecam :(