Opinia użytkownika: Glon
Dotycząca firmy: UFO
Treść opinii: Szukając mebli do nowo zakupionego mieszkania postanowiłam skorzystać z oferty dużego sklepu meblowego ”UFO” położonego niedaleko mojego miejsca zamieszkania uważając, że łatwiej będzie z ewentualnym transportem jak możliwością negocjowania warunków cenowych (biorąc pod uwagę chęć zakupu wyposażenia do całego mieszkania). W sklepie można znaleźć naprawdę duży asortyment meblowy do wielu pomieszczeń, od szerokiej gamy producentów między innymi takich jak BRW, FORTE itp., co było dla mnie kolejnym atutem. Pierwszym szokiem była temperatura, jaka panowała w sklepie - w lutym gdzie mrozy oscylowały w granicach - 20 stopni C temp. w sklepie było max. 5 stopni. Kiedy wybraliśmy już wzór kanapy i przeszliśmy do dobory tkanin, z jakich ma być wykonana, pojawiła się kolejna trudność. Próbniki tkanin miały wymiar ok 20x20cm, co wymagał naprawdę ogromnej wyobraźni by móc podjąć decyzję czy rzeczywiście dana kanapa będzie dobrze wyglądała. Najgorsze było to, że jeśli już jakieś obicie nam się podobało to było przeznaczone tylko dla konkretnego modelu kanapy i prośby o dobór czegokolwiek podobnego, właściwie spełzły na niczym. Pani w żaden sposób nie wysilała się by poszukać rozwiązania, choć w minimalnym stopniu zbliżonego do naszych kilkakrotnie powtarzanych wymagań (wymiary, duży pojemnik na pościel, łatwość rozkładania, szorstki materiał, który nie przyciągałby kurzu i nitek). Finalnie wybraliśmy jeden materiał na kanapę i drugi na poduszki, głośno zastanawiając się czy rzeczywiście spełniają one nasze potrzeby. Obsługująca nas Pani jedynie przytakując ochoczo przyjęła zamówienie. Przy odbiorze (po ok 3 tygodniach oczekiwania) okazało się, że poduszki są z zupełnie innego materiału niż zamówiliśmy a co gorsze kanapa jest cała oblepiona nitkami, paprochami i innymi świństwami. Bezskutecznie prosiliśmy o zamianę tej kanapy na inną, która stała gotowa w salonie (za dodatkową dopłatą). Z wielką łaską zaproponowano nam wymianę poduszek. Ostatecznym argumentem Pani, która nas obsługiwała było zdanie: „przecież sami Państwo wybraliście tą kanapę, widząc próbnik”. Szkoda tylko, że próbnik był jedynie skrawkiem materiału, a Pani jako ekspert ani słowem nie wspomniała nam – totalnym laikom, że tkania, którą wybraliśmy, z natury jest „czepliwa” i nic nie zmieni tego, że wszystko do niej lgnie...Podsumowując nie polecam, beznadziejna obsługa – brak doradztwa, kłamią Klienta – wypierając się własnych słów, uniemożliwiając wymianę towarów, nie wspominając o zwrocie. Nie ma znaczenia czy kupujecie u nich jedną rzecz czy 20 – rabaty, to rzecz totalnie obca. Jak dostańcie produkt niezgodny z zamówieniem – uzbrójcie się w cierpliwość i nastawcie na mocną konfrontacje. Trudno jest mówić o nastawieniu proklienckim, kiedy firma nie szanuje nawet swoich pracowników – zmuszając ich do pracy w nieogrzewanych pomieszczeniach przy siarczystym mrozie za oknami. Dodam tylko, że w opinii tej utwierdziliśmy się przy obiorze reszty mebli zamówionych w tym sklepie...