Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Tak źle na portalu JO jeszcze nie było. Od początku września część obserwacji jest dodawanych błyskawicznie, a część czeka po kilka dni, ostatnio nawet ponad tydzień. Cały czas mam zaległe obserwacje do zatwierdzenia (w tym z 12. i 13.09.!) i czekam na ich dodanie, a tymczasem w tym tygodniu liczba możliwych punktów do zdobycia we wrześniu dla uczestników Klubu Super Obserwatora zmniejszyła się do 0 i nie została zwiększona przez administratora (tak ja było to robione w poprzednich miesiącach). przez to wstrzymuję się z dodawaniem następnych obserwacji, bo nie chcę żeby przepadły mi punkty za nie w Klubie Super Obserwatora (jeśli oczywiście obserwacje zostaną opublikowane na portalu, a nie "zawisną" gdzieś na kilka dni). Dodatkowo zauważyłam, że w zeszłym tygodniu przez kilka dni nie można było dodawać komentarzy pod obserwacjami, a także wejść w obserwacje konkretnego użytkownika - coś się zawieszało i nie działało tak jak powinno. To wszystko skłoniło mnie do wystawienia negatywnej tym razem oceny portalowi JO. Na mały plus dodam, że zauważyłam, iż doszło kilka zakładek aktualności - Najlepsze firmy 2012r. oraz informacje dla firm, ale tu też coś się blokowało gdy próbowałam wejść w szczegóły tych aktualności. Podsumowując - widać, że portal podjął jakieś kroki, żeby uatrakcyjnić swoją stronę, ale z drugiej strony powstał duży zator z zatwierdzaniem obserwacji. Mam nadzieję, że wreszcie coś się ruszy i już w październiku będzie można na bieżąco mieć zatwierdzane obserwacje.