Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Mercedes
Treść opinii: Samo biuro ulokowane jest w budynku Gliwickiego Centrum Handlowego. Wejście przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Witryny wystawowe czyste, oferty na niej wyeksponowane kolorami. To, z kolei ułatwia potencjalnym klientom na rozeznanie się w ogromnym nagromadzeniu propozycji wyjazdu. Wystrój wnętrza uderza prostotą i surowością ścian. Jednak porządek przy biurku – miejsce obsługi klienta, schludny ubiór personelu (uniformy), a także kącik dla osób oczekujących na swoją kolej, rekompensuje niemiłe wrażenie. Po wejściu do środka, nie zostałam jednak zauważona przez personel, który wesoło chichotał przy swoich biurkach. Po 5 min braku zainteresowania moją osobą, usiadłam przy stanowisku pani z krótkimi ciemnymi włosami. Po przedstawieniu swojej chęci wyjazdu, w odpowiedzi dostałam ofertę wycieczki do Egiptu. Pani „lepiej wiedząca” nie przedstawiła mi żadnej propozycji dotyczącej Chorwacji, ani też nie porównała jej z innymi. Miałam do wyboru kilka wycieczek do Egiptu, tylko dlatego, iż zdaniem uśmiechniętej pracownicy „w Egipcie jest lepiej, bo cieplej”. Po około 20 minutach bezowocnej rozmowy podziękowałam za pomoc. Tym sposobem nabrałam wątpliwości w kwalifikacje osób pracujących w Mercedesie. Ponadto nie skorzystałam z ofert tego biura i nie polecam korzystania z jego usług znajomym.