Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Weltbild.pl

Treść opinii: Na stronę Weltbild weszłam przez stronę Payback, aby zdobyć punkty z programu lojalnościowgo za zakup. Wybrałam interesującą mnie książkę w sklepie Weltbild, wybrałam sposób dostawy i płatności (wysyłka Pocztą Polską opłaconą z góry - 7,99 zł). Miałam właśnie zostać przekierowana na stronę banku aby zapłacić, ale nie nastąpiło przekierowanie. Próbowałam wejść w zakładkę "Moje zakupy" i znaleźć tam link do dokonania zapłaty, ale nie było takiego linku. Po telefonie na infolinię Payback (gdzie otrzymałam informację, że wina leży po stronie sklepu Weltbild) zadzwoniłam na infolinię Weltbild. Tu konsultantka wykluczyła winę sklepu Weltbild. Nie miła bladego pojęcia, z jakich powodów taki problem mógł wystąpić. Zaoferowała, że najpóźniej następnego dnia otrzymam na maila link do opłacenia zamówienia. Przystałam na tę propozycję. Link otrzymałam tego samego dnia i opłaciłam zamówienie. Po opłaceniu zamówienia zauważyłam, że policzono mi za dużo za wysyłkę - zamiast 7,99 zł policzono 10,99 zł. Skorzystałam więc z formularza kontaktowego znajdującego się na stronie Weltbild. Opisałam sytuację i poprosiłam o zwrot nadpłaty na moje konto. Następnego dnia otrzymałam e-mailową odpowiedź, że nadpłata zostanie zwrócona, a dzień później rzeczywiście otrzymałam nadpłatę na konto. Ogólnie jestem zadowolona z obsługi - zarówno z uprzejmości pracowników jak i szybkości. Mam tylko nadzieję, że problem z nie przekierowaniem mnie na stronę banku po dokonaniu zakupu był pojedynczym incydentem i nie okaże się nagminny.