Opinia użytkownika: Izabella_36
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: Przyjechałam do Bricomarche po karnisz kilka tygodni temu, po około dwóch tygoniach pękł uchwyt trzymający rurki. Więc pojechałam tam tydzień temu po raz pierwszy i jak już doczekałam się, aż doradcy klienta się nagadają i pośmieją to zapytałam jedna młoda Panią, żeby wskazała mi miejsce, gdzie leżeć zepsuta część (podwójne trzymadło do rurek z karnisza - łatwo mówiąc). Zaprowadziła mnie i długo szukała ( mino, że to tylko jeden wieszaczek i to w dodatku pusty) w końcu po kilku minutach powiedziała, że nie ma i mam przyjechać jak będzie dostawa, wiec zapytałam kiedy będzie ona będzie, na to sprzedawczyni powiedziała, że albo w środę albo w czwartek wiec najlepiej jak przyjadę w piątek... Hmm, więc tak też zrobiłam dziś też nie było dostawy, ale wystarczyło porozmawiać z kilkoma pracownikami na dziale sprzedaży i mino tego, że dostawa nie przyjechała to dostałam za darmo brakującą część. Chcę również podkreślić, że nie miałam paragonu i Pani która mi to "załatwiła" polegała tylko na mojej prawdomówności:) Podsumowując obsługę jest ok, jednak organizacja nie jest ich mocną stroną stąd taka cena. Ceny są dosyć wysokie porównując konkurencyjne sklepy tego typu. A asortyment wąski. Pozdrawiam