Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Krzysztof_1381

Dotycząca firmy: Pekao SA

Treść opinii: Zostałem wezwany poprzez infolinie pekao do odwiedzenia oddział w celu podpisania aneksu do umowy niezbędnego do korzystania z usługi pekao 24. Pojechałem umówiony na godzinę 12:00, ale pierwszy problem pojawił się, że do złej Pani umówiono mnie i czekałem aby przyjęła mnie inna. Podczas obsługi, która obyła się z 10 min. opóźnieniem okazało się, że do podpisania aneksu niezbędny jest współwłaściciel, czyli moja żona, takiej informacji nie otrzymałem w momencie telefonu z biura obsługi klienta. Upewniałem się zatem czy naprawdę trzeba podpisywać ten aneks, odpowiedz była, że tak ponieważ w z racji zmian w banku następuje dostosowanie do unijnych przepisów i dyrektyw i jest to niezbędne do prowadzenia konta przez internet. Wybraliśmy się zatem z żoną następnego dnia bez umawiania się już na konkretną porę i do innej osoby w innym stanowisku. Tym razem trafiliśmy do innej Pani znacznie bardziej kompetentnej. Jak się okazało po pierwsze wcale nie trzeba podpisywać tego aneksu bo są to zmiany polegające jedynie na rozszerzeniu informacji klienta poprzez dodatkowe formy elektroniczne.