Opinia użytkownika: Kamila_528
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Miałam wizytę w banku ponieważ chciałam rozwiązać umowę o prowadzenie rachunku bankowego. Wchodząc do oddziału zauważyłam kilku osobową kolejkę do 2 z 3 czynnych okienek przy ladzie. Nieco dalej stanowiska ze stołami przy których siedzieli konsultanci do obsługi klientów banku - też 2 z 3 były czynne. Przy jednym siedziało 2 pracowników banku, drugie wolne. Odczekałam chwilę, mając nadzieję, że konsultant przy wolnym stanowisku mnie zaprosi do siebie ale niestety. W końcu zniecierpliwiona podeszłam sama. Załatwiając swoją sprawę słyszałam jak przy stanowisku obok pracownicy banku rozmawiają ze sobą. W moim odczuciu zbyt luźno jak na stosunki między pracownikami w obecności klientów. Wygląd Pani też budził dwuznaczne skojarzenia- rezolutna z miną co najmniej dziwną nie wzbudzała pozytywnych emocji. Czułam się urażona ich rozmową podczas kiedy ja musiałam bezskutecznie czekać aż któryś z konsultantów zainteresuje się mną. Po załatwieniu swojej sprawy czekałam w kolejce do lady, gdzie już tylko 1 z 3 stanowisk było dostępne. Po odczekaniu około 15 minut szybko wypłaciłam gotówkę i wyszłam. Sam bank, ich ofertę i obsługę klienta oceniam bardzo dobrze. Ale zachowanie pracowników względem siebie nawzajem w tym oddziale na zdecydowanie zbyt rezolutne -aż czasem niesmaczne.