Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Jako klientka banku ING ŚLĄSKI udałam się do najbliższej placówki w celu zrealizowania moich zobowiązań.Po wejściu do banku, moją uwagę przykuły zbyt blisko usytułowane kontuary kasjerów względem interesantów oczekujących w kolejce. Podczas rozmowy z kasjerką parokrotnie zwróciłam jej uwagę na jej zbyt głośną ze mną rozmowę, w efekcie rozlegającą się po całej placówce tego banku. Reasumując- wszystko widać i słyschać w jakim celu Państwo udaliście się do banku. Widać dokładnie ile pieniędzy, kto dostaje, słychać bardzo wyrażnie rozmowę pomiędzy pracownikiem a danym klientem- możemy wprosty sposób dowiedzieć się o jego stanie konta, danych osobowych.Moim zdaniem jest to narażanie klientów, a w szczególności osoby starsze na kradzież (złodziej wie za kim iść).