Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Mając oszczędzoną sporą ilość bilonu (ok. 1000 monet: głównie jedno-, dwu- i pięciogroszówki) chciałem przetestować czy mój bank (Polbank), gdzie kiedyś pytałem o możliwość wpłacania gotówki w dowolnej formie, zechce te pieniądze przyjąć. Po wejściu i przywitaniu się z pracownikami, udałem się do kasy. Pracownica banku (nazwiska nie pamiętam) na początku mocno zdziwiła się moim zapytaniem o możliwość wpłacenia bilonu, ale ostatecznie poprosiła abym go wyjął. Po okazaniu zawartości mojego plecaka lekko jęknęła i skrzywiła się, a miałem wrażenie, że była nawet lekko podłamana. Powiedziała, że oczywiście ma obowiązek przyjąć bilon, jednak na przyszłość powinienem przychodzić w innych godzinach, gdyż ona za chwilę musi udać się na przerwę. Została mi także zaaplikowana cenna rada: przychodzić z bilonem od razu jak uzbieram kilkadziesiąt monet, a nie tak z całym tym tobołem. Pomijając jednak ten fakt, wizyta przebiegała w miłej atmosferze, a pieniądze zostały dokładnie przeliczone (do pomocy przyszła nawet koleżanka z innego stanowiska). Dużym zaskoczeniem było dla mnie także, iż ok. dwie godziny po wizycie otrzymałem telefon z banku. Pani, która mnie obsługiwała wykryła błąd podczas pierwszych obliczeń na kwotę kilkunastu groszy i zapytała czy tę kwotę ma przelać na mój rachunek czy może życzę sobie ją odebrać osobiście z kasy. Wystawiam zatem ocenę pozytywną, gdyż - mino początkowego zniechęcenia pracownicy banku moją wizytą - zostałem obsłużony w profesjonalny sposób.