Opinia użytkownika: Kirenne
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Dzisiejsza wizyta w Tesco pozwoliła mi na poznanie całkiem nowej usługi jaką proponuje tenże sklep. Pojawiła się opcja jednej kolejki do kilku kas. Jest to zabieg przede wszystkim pozwalający na skrócenie czasu oczekiwania klientów. O takich zaletach także przekazywana była informacja podczas zakupów. Mimo wszystko skorzystałam tym razem z najbardziej dogodnej dla mnie opcji, czyli kasy samoobsługowej. Ku mojemu zaskoczeniu również na posiadaczy karty Clubcard czekał "Tesco magazyn". Ładnie wydany, kolorowy z rozmaitymi artykułami. Coś na kształt czasopism jakie można spotkać m.in. w Rossmanie. Przy odpowiednim skasowaniu gazety pomogła mi szybko ekspedientka. Kupowałam też kilka innych rzeczy w promocji, wiec sprawdziłam paragon, czy rzeczy dobrze zostały policzone, odliczone itp. Cena magazynu za 1 grosz nie była na minusie jak poprzednie artykuły, więc zapytałam Panią z obsługi, czy wszystko jest w porządku. Ona nie pokazując mi tego na wydruku z kasy zapewniła tylko, że na pewno jest dobra kwota. Po chwili jednak się zrehabilitowała i podeszła pokazując mi w czym rzecz. Biorąc gazetę z kartą Clubcard ekspedientka wprowadza odpowiedni kod promocyjny z pierwszej strony czasopisma. Dlatego nie jest to cena na minusie tylko na samym końcu odznaczona powiedzmy jako promocja. Nowości w Tesco są ciekawe, ale zachowanie Pani przy kasach samoobsługowych zastanawiające.