Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Kontaktowałem się kilka razy z biurem obsługi klienta PlusGSM w związku z potrzebą ustawienia danych do transmisji internetowych w nowej komórce. Samodzielnie próbował ustawić usługę w sobotę, ale nie udało mi się to. Następnego dnia trzy razy dzwoniłem do biura obsługi klienta. Za każdym razem musiałem szukać po menu zapowiedzi centrali odpowiedniej opcji problemu, z jakim dzwonię. Informacje poszczególnych pracowników, z jakimi rozmawiałem wykluczały się (np. w kwestii zmiany planów taryfowych vide wybór pakietów internetowych). Połączenie się z każdym z konsultantów trwało po kilka minut (5-10) zanim konsultant odebrał telefon. Dopiero następnego dnia, czyli w poniedziałek, dodzwoniłem się do osoby, jaka powiedziała mi, że aby usługa działała, to muszę w aparacie wykonać jedną prostą zmianę w menu aparatu.