Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy Obsługi przy kasie w hipermarkecie carrfour, który mieści się w Galerii Krakowskiej na ul. Pawiej 5 na poziomie + 1. Ta obserwacja dotyczy wyłącznie ORGANIZACJI W STREFIE KAS ORAZ OBSŁUGI PRZY KASIE. Strefa kas w tym carrfourze została zmieniona i w tej chwili jest jedna kolejka do wszystkich kas. A na dobrze widocznym ekranie wyświetla się numer kasy oraz strzałka w którym kierunku ma iść klient. Ekran jest dobrze widoczny a oprócz tego komunikat jest też odczytywany głosowo. Dzięki temu przy kasie nie ma nerwowo oczekującego tłumu a jednocześnie czas oczekiwania do kasy jest zminimalizowany i odpada nam szukanie kasy z najmniejsza kolejką. MInusem jak dla mnie jest to, że kolejka ustawia się wzdłuż stojaków ze słodyczami, drobiazgami itp.