Opinia użytkownika: rossa
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Pierwsze na co zwróciłam uwagę to niestety brudne koszyczki na zakupy - sprawiały wrażenie nie wytartych z kurzu od momentu powstania sklepu,i brak aktualnych ulotek w podajnikach. Dalsze wrażenia odrobinę lepsze-sklep jest przestronny, dobrze oświetlony. Artykuły przemysłowe odpowiednio wyeksponowane w metalowych koszach i dobrze oznaczone cenami. Pieczywo dziwnie "porcjowane"-bułki mimo,że wycenione za sztukę są od razu spakowane po 4 w woreczku. Ceny w Netto bardzo przystępne, asortyment ogólnie duży. Zaopatrzona w wybrane produkty udałam się do kasy. No i znowu negatyw-po drodze, w ostatniej alejce musiałam wykonać slalom pomiędzy kartonami pozostawionymi przez obsługę po wyłożeniu towaru na regały. Taśma do kasy była czysta, pod nią były dostępne płatne reklamówki na zakupy. Kasjerka ubrana w firmową koszulkę przywitała mnie i zeskanowała moje zakupy po czym podała mi kwotę należności. Gdy zapłaciłam wydała mi resztę i paragon kładąc je na podajniku. Nim odeszłam, kasjerka rozpoczęła obsługę następnego klienta, więc "nie zdążyła" mnie pożegnać.