Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Zakupy w Biedronce robię bardzo często. Jednymi produktów, które bardzo często kupuje są wody nestea brzoskwiniowa, którą pije mój tata. Napój ten ma jedna wadę jednak mianowicie zakrętka. Otwieranie tego napoju to prawdziwy koszmar. Zakrętka jest tak mocno zakrecona, iż nawet mój tata musi się sporo namęczyć by to otworzyć; a proszę mi wierzyć, iż nigdy nie miał problemów z otwarciem czegokolwiek, bo ręce ma bardzo silne. Postanowiłem zwrócić uwagę na ten mankament producentowi napoju. Jako, iż na opakowaniu napisane jest "wyprodukowano dla Biedronki" znalazłem numer infolinii i szybko otrzymałem połączenie z działem reklamacji. Wyjaśniłem swój problem oraz moje oczekiwania w stosunku do sklepu ( chciałem by zwrócono na to uwagę producentowi). Pracownica spytała jak chciałbym być poinformowany o zakończeniu sprawy. Zostawiłem, więc meila i czekałem dwa tygodnie na odpowiedz, która miała nadejść wg. Pracownicy infolinii. Niestety do dziś nie otrzymałem informacji czy moja uwaga została przekazana producentowi napoju oraz czy coś zostało zmienione w tej sprawie. Sądząc po tym, iż napój nadal źle się otwiera to domyślam się, iż niewiele zrobiono w tej sprawie. A szkoda, bo przecież takie rzeczy można łatwo naprawić z korzyścią dla wszystkich. Mam nadzieje, iż przy innych reklamacjach infolinia działa dużo lepiej.