Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy ZACHOWANIA PRACOWNICY W SYTUACJI GDY ZAPYTAŁAM O TOWAR Z PROMOCJI. Stojąc przed kremami firmy OLAY, które była akurat na promocji w cenie 21,99 za dwa kremy zaczęłam się zastanawiać, który wariant kremu wybrać czy na dzień czy na noc itp. Spojrzałam na opis przy cenie i zwątpiłam czy jeżeli wybiorę dwa różne kremy np na dzień i na noc czy promocja się liczy, czy muszą to być dwa identyczne kremy. Aby nie było niespodzianki przy kasie skierowałam się do punktu obsługi klienta licząc, ze jeżeli podejdę od strony sklepu to pracownica podejdzie do mnie. Ostatecznie jakby nie wyszłabym wyjściem bez zakupów a swoje zakupy zostawiałabym przed wyjściem. Przy tylnej części lady stała pracownica i była zajęta sprawdzaniem kodów. Gdy zapytałam o promocje zaoferowała mi podejście do regału promocyjnego. Gdy zobaczyła opis promocji po chwili zastanowienia powiedziała, że z pewnością zeruje się rabat przy kasie mimo rożnych typów kremów cena na te w promocji jest taka sama. Pracownica była miła i uprzejma i propozycją podejścia do regału bardzo mile mnie zaskoczyła.