Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Jak to w teraźniejszym świecie bywa, przyszedł czas gdy po raz kolejny musiałem ujrzeć lampkę rezerwy na desce rozdzielczej mojego auta. Bez wahania postanowiłem zajechać na moją ulubioną stacje paliw BP. Tym razem również się nie zawiodłem, użyłem dobrze widoczny przycisk wezwania obsługi. W między czasie, czekając na obsługę mogłem umyć szyby i zapoznać się z cenami obowiązującymi na tejże stacji. Teren wyglądał na czysty i zadbany. Ceny paliw i gazu były przystępne jak na dzisiejsze czasy. Pracownik dotarł do mnie w przeciągu 1 minuty. Jako, że musiał tankować gaz, ubrał stosowną rękawicę i przystąpił do przesyłu gazu do mojego zbiornika.W tym czasie udałem się do środka w celu ustawienia się w kolejce. Przed kasami stało kilka osób, część z nich oczekiwała na kanapki i kawę. Gdy przyszła moja kolej podszedłem do pracownika, który był ubrany w nienagannie wyprasowaną koszulę. Powitał mnie z uśmiechem i podał kwotę do zapłaty. Zapłaciłem kartą. W między czasie zapytał o punkty payback. Na koniec obsługi pożegnał mnie z uśmiechem, dał paragon, potwierdzenie i kupon promocyjny (joker). Asortyment stacji był potężny i nie pozostawiał nic do życzenia. Udałem się do auta i odjechałem. Wizytę uważam za jak najbardziej udaną.