Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinię Programu 5Plus, bo próbowałam wymienić swoje punkty lojalnościowe na nagrodę. Chciałam to zrobić przez stronę www oraz sms-em, ale zakończyło się to fiaskiem. Na stronie nie było opcji zamów, a sms zwrotny poinformował mnie, że nie udało się dokonać wymiany. Na rozmowę z konsultantem nie musiałam długo czekać. Musiałam za to wysłuchać w słuchawce bardzo przydługiego wstępu nagranego przez sieć. Konsultant był bardzo miły. Bardzo szybko mi pomógł. Przez niego udało się zamówić nagrodę, którą sobie wybrałam. Zapytałam go czy moje punkty w przypadku cesji numeru na firmę przepadają, pan poinformował mnie, że muszę wszystkie wybrać, bo inaczej faktycznie je stracę. Pan mnie jeszcze poinformował o szczegółach oferty biznesowej, mimo że go o to nie pytałam. Miło, szybko i fachowo.