Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Katarzyna_447

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Odwiedziłam ponownie Salon Plusa tym razem by odebrać dokumenty związane z cesją. Po wejściu do salonu pani, która dzień wcześniej mnie obsługiwała usilnie starała się sobie mnie przypomnieć. Zaraz zaczęła mnie przepraszać, bo byłyśmy umówione na telefon, gdy decyzja o cesji będzie pozytywna. Pani stwierdziła, że mieli od rana bardzo dużo klientów. Ponieważ to było w moim interesie się pojawić, więc nie było problemu, bo i tak bym salon odwiedziła. Po pobraniu ode mnie dowodu osobistego pani sprawdziła w systemie jaka jest decyzja. Okazało się, że pozytywna w związku z tym pani wydrukowała dokumenty i oddała mi je w teczuszce. Poinformowała mnie, że koszt cesji będzie doliczony do następnego rachunku. Poinformowała mnie, że termin mojej umowy dobiega końca i muszę podjąć decyzję. Mój mąż poinformował panią, że przechodzę do sieci Play, bo tam są lepsze oferty, a po 10 latach to można oczekiwać lepszej i bardziej dedykowanej oferty, na co pani odpowiedziała, że kuszą klientów minutami i telefonami, bo maja słabą jakość usług. Mąż odpowiedział, że on nie narzeka.