Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W salonie chciałam załatwić cesję mojego numeru. W tym celu udałam się tam ze stosownymi dokumentami firmowymi. Drzwi do salonu były otwarte. Jedno stanowisko było wolne więc tam podeszłam. Wyjaśniłam sprawę i czekałam na wszczęcie procedury. Pani przejrzała dokumenty, zadała mi kilka pytań odnośnie danych firmy. Wątpliwości wiązały się z tym, że chodziło o przeniesieniu numeru na fundację, a nie firmę. Zadałam kilka pytań odnośnie nowego okresu rozliczeniowego, od kiedy, jak to będzie rozliczone, jak z moją taryfą itd. Pani nie na wszystkie pytania potrafiła mi odpowiedzieć, mówiąc że dopiero po zatwierdzeniu cesji będą widoczne w systemie informacje o okresie rozliczeniowym. Okazało się, że następnego dnia muszę odebrać z punktu dokumenty, czyli dopiero wtedy jak cesja będzie dokonana. Umówiłam się z panią na telefon. Ostatecznie następnego dnia telefonu się nie doczekałam. Obsługa dość miła. Pani z nadwagą w opiętej bluzce mogłaby inaczej się ubrać.