Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Odwiedziłam salon Plusa by odwołać dyspozycje przeniesienia numeru z innej sieci. Drzwi do salonu były otwarte. Chłód wlewał się do środka salonu. Wszystkie trzy stanowiska były zajęte. Musiałam chwilę odczekać. Gdy zwolniło się stanowiska w głębi salonu, udałam się do konsultantki. Pani zapytała w czym może pomóc. Wyjaśniłam po co przyszłam. Pani próbowała dociec dlaczego jednak nie zdecydowałam się przejść do konkurencji, ale zbyłam ją informacją z problemami technicznymi operacji przeniesienia. Pani wypytała mnie o szczegóły tzn, kiedy dokonałam przeniesienia numeru, poprosiła o dowód osobisty. Sprawdziła w systemie i okazało się, że nie jest widoczne moje zgłoszenie. Pani po konsultacji z innym pracownikiem postanowiła zadzwonić do centrali i dowiedzieć się jak postąpić w moim przypadku. Za drugim razem udało się połączyć. Po skończonej rozmowie było już wszystko jasne i procedura odwołania mojej dyspozycji u konkurencji została zakończona pomyślnie. Wszystko profesjonalnie i sprawnie. Pani poinformowała mnie jeszcze o terminie końca umowy. Zapytałam o koszty cesji numeru i formalności tej procedury. Po uzyskaniu wszystkich informacji podziękowałam i opuściłam salon.