Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Czytając obserwacje innych uczestników, zastanawiam się, co one wnoszą, czy są pisane tylko po to, aby pisać - w takim razie nie ma, co się wysilać. Myślę, że dobrym rozwiązaniem (i tu sugestia dla ekipy jakości obsługi) byłaby zmiana systemu oceniania obserwacji i przyznawania punktów. Na przykład obserwacje ocenione na 1 pkt. nie zostają umieszczać na stronie i nie zostaje dodany punkt do puli nagród. Natomiast za obserwacje ocenione na 2 lub 3 punkty zostaje dodana odpowiednia liczba punktów do puli nagród 2-3. Myślę, że wtedy obserwacje będą bardziej wydajne i efektywne, można będzie z nich się więcej dowiedzieć niż tylko to, że istniej jakiś tam sklep bądź strona internetowa. Również dla osób piszących obserwacje będzie to sugestia, że obserwacja jest za słaba, aby opublikować ją na tak oficjalnej stronie, gdzie zaglądają dyrektorzy duże firmy.