Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Ostatnio chciałam skonfigurować telefon mamy. Weszłam na stronę internetową Orange i zaczęłam szukać odpowiedniego modelu. Niestety nie znalazłam go na dostępnej liście modeli. W związku z tym postanowiłam napisać do Biura Obsługi Klienta, aby pomogli mi skonfigurować telefon podając odpowiedni model. Dostałam zwrotnego meila, że zgłoszenie zostało przyjęte. Po dwóch tygodniach czekania, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, więc ponownie wysłałam te same zgłoszenie. I znowu dostałam informację zwrotną, że zgłoszenie zostało przyjęte.Odpowiedź dostała po dwóch dniach. Na trzeci dzień otrzymałam druga odpowiedź (najprawdopodobniej z tego drugiego zgłoszenia). W odpowiedziach na zgłoszenie podane były dwa różne sposoby konfiguracji. Obydwie odpowiedzi bardzo pomocne, lecz długi czas oczekiwania.