Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Musiała zboczyć z trasy i zjechać na stacje, aby trochę zatankować, gdyż nie udałaby mi się dojechać do domu. Stacja benzynowa widoczna jest z dużej odległości. Na terenie stacji panuje porządek. Przy dystrybutorze z gazem nie było kolejki, więc myślałam, że udam mi się szybko zatankować. Obsługa stacji pojawiła się w ciągu 2 minut. Kobieta, która szła w moim kierunku miała bardzo powolne ruchy, nie tylko szła wolnym krokiem, ale również wszystkie czynności związane z tankowaniem wykonywała bardzo powoli, tak jakby w ogóle nie spieszyła się z powrotem do środka – rozumiem też, że pośpiech nie jest wskazany. Pracownicy stacji ubrani byli w strój firmowy. Następnie weszłam do środka, gdzie było nieskazitelnie czysto, wszystkie produkty ułożone i uporządkowane. Towar na półkach poukładany starannie. Czynne były dwie kasy, więc nie czekałam długo w kolejce. Kasjerka przywitała mnie werbalnie. Gdy nie powolne ruchy cała wizyta trwałaby znacznie krócej.