Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinię, gdzyż nurtował mnie jeden problem a mianowicie… Na moim koncie zarejestrowane są dwa numery, z czego drugiego numeru użytkownikiem jest mój brat. Przy ostatniej zmianie umowy dołączył wszystkie niezbędne dokumenty do przeprowadzenia cesji, która dodatkowo miała być za złotówkę. Niestety przez dwa lata cesja nie została zrealizowana. Dlatego też zadzwoniłam na infolinie, aby to wyjaśnić. W słuchawce odezwała się miły mężczyzna, który bardzo życzliwym i spokojnym tonem głosu wyjaśnił mi, że nie mają żadnych dokumentów odnośnie cesji. Mogło to być spowodowane słabej jakości skanem i tym samym nie przeprowadzeniem cesji. Jednak, jeśli naprawdę tak był to powinniśmy dostać jakąś informacje zwrotną. Poza tym mężczyzna uświadomił mi, że jeśli teraz chce dokonać cesji będzie to kosztować 50 zł netto, czyli już nie złotówkę. Mimo wszystko konsultant był bardzo życzliwy i cierpliwie wszystko wyjaśniał.