Opinia użytkownika: Małgorzata_1843
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Niektóry asortyment na pąkach jest oznaczony jako promocja z atrakcyjną ceną. Przy kasie okazuje się, że rachunek jest zbyt duży. Zaczyna się szukanie przyczyny i okazuje się, ze promocja nie jest promocją przy kasie. Bo ktoś z personelu nie dopełnił swoich obowiązków i nie zmienił cen na kasach. Załatwienie sprawy też pozostawia wiele do życzenia. Personel na kasie może wycofać ten produkt. Na moje stwierdzenie, że ja to chcę kupić, kasjerka informuje mnie, że mam zapłacić rachunek i udać się ze wszystkimi siatkami do Punktu Obsługi Klienta. Co zirytowało mnie. Stwierdziłam, że nie zapłacę za zakupy dopóki nie przyjdzie Kierownik sklepu i nie rozwiąże tego problemu na miejscu. W tym czasie kolejka do kasy się wydłuża pozostali klienci się denerwują, ale przyznają mi rację, że jest to nabijanie klientów w butelkę z tymi pseudo promocjami. Nie był to jednostkowy przypadek. wcześniej już też były takie sytuacje.