Opinia użytkownika: Obserwatorka:-0
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Moja córka ma numer w Orange i dostała miesięczne rozliczenie,z tym,że na rachunku widniała kosmiczna kwota.Postanowiłam to od razu wyjaśnić.Zadzwoniłam na infolinię Orange.Żeby się połączyć trzeba mieć anielską cierpliwość.Cały czas jakiś automat mówi,że wszystkie linie są zajęte i proszę oczekiwać.Już mnie szlag trafiał.Ale jak już dzwonię to chcę mieć to z głowy.Po 10 min oczekiwania,łaskawie jakaś kobieta odebrała i poprosiła o wyjaśnienie sprawy z jaką telefonuję.Wszystko jej opowiedziałam.Sprawdzała w systemie,co też niestety trwało.Na szczęście wszystko udało się pozytywnie wyjaśnić.Tyle w tym dobrego,bo oczekiwanie na konsultanta graniczy z cudem!