Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Doznałem trwałego uszczerbku na zdrowiu i złożyłem stosowne dokumenty online.Termin rozpatrzenia wynosi 30 dni.Po 4 dniach skontaktowała się ze mną tel. osoba która rozpatruje moje roszczenie.Poinformowała o nagrywaniu rozmowy i złożyła ofertę która miała zrekompensować moje zadośćuczynienie.Przedstawiła wszystkie możliwe warianty i spytała czy zgadzam się na wybranie któregoś korzystnego dla mnie rozwiązania.Przyznam iż oferty były niezbyt ciekawe ale jedna skłaniała mnie do polubownego rozwiązania i przyznam że byłem zmuszony do jej zaakceptowania.W przeciwnym przypadku moja sprawa zostałaby zgłoszona do lekarza -orzecznika i świadczenie mogłoby być o wiele mniejsze.Tak więc przystałem na jedyną możliwą ofertę.Ogółem byłem zadowolony z przyznanej mi kwoty a zwłaszcza z bardzo szybkiego załatwienia całej sprawy.