Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Makro Cash and Carry
Treść opinii: Udałam się do Makro, aby kupić wino. Asortyment w sklepie, w dziale z winami jest naprawdę imponujący. Gdy zdecydowałam się na pierwszy rodzaj zauważyłam, że cena jest nieodpowiednio dobrana oraz, że nie ma kartony do którego mogłaby włożyć większą liczbę butelek. W dziale alkoholi nie mogłam nikogo znaleźć z pracowników. Z pomocą przyszła pani z innej części sklepu, która sprawdziła cenę oraz podała karton. Była bardzo miła i służyła pomocą. Problem pojawił się, gdy nie mogłam zdecydować się na drugi rodzaj wina. Na dziale pojawił się pan, którego poprosiłam o doradzenie w wyborze. Niestety pracownik był z innej części działu alkohole, na winach się nie znał, a pana który ma pod opieką wina już nie było w pracy, gdyż na dziale jest jedynie w porannych godzinach. Szkoda bardzo, że pracownik, który mógłby ułatwić zakupy nie jest dostępne na hali przez wszystkie godziny otwarcia sklepu.