Opinia użytkownika: Marta_1410
Dotycząca firmy: Simply
Treść opinii: Już od wejścia do sklepu stałam się świadkiem awantury między klientami o bezprawne parkowanie na miejscach dla inwalidów. Zdziwiło mnie to, że sklep tworzy miejsca parkingowe tego typu a nie sprawdza, czy przypadkiem nie parkują na nich osoby bez uprawnień. Wystarczy raz na jakiś czas puścić ochroniarza na obchód i takie praktyki by się skończyły. Druga kwestia, która mnie zdecydowanie zirytowała to brak konkretnych etykiet przy produktach. Chodzi mi o stoisko malutkie z parasolami. Wrzucono do 1 kosza kilka rodzai parasoli i parasolek, a ceny umieszczono na górze. Z nazw produktów na etykietach cenowych i na samych produktach nic nie wynikało, nie dało się rozszyfrować także po kodach kreskowych bo część parasoli ich nie miała. W końcu po kilku próbach zgadywania, co jest czym i sprawdzaniu w czytniku cen, udało mi się znaleźć parasol, który był w cenie, która mi odpowiadała.