Opinia użytkownika: Marta_1410
Dotycząca firmy: Apteka REMEDIUM
Treść opinii: Fatalna jakość obsługi a w zasadzie jej zupełny brak. Zamówiłam w aptece Remedium żel i krem, na który potrzebowałam otrzymać paragon. Wystawienie paragonu bądź jakiegokolwiek rachunku jest obowiązkiem sprzedawcy, otrzymałam błędnie wystawiony paragon. O sytuacji powiadomiłam natychmiast aptekę, niestety mijają dni a odpowiedzi brak, paragonu również. Jestem bardzo niemile zaskoczona takim traktowaniem klientów. Co gorsza zakupiony przeze mnie krem wygląda jakby był otwierany... Również podejście apteki do wysyłek pocztowych jest rozbrajające. Zaraz po wysyłce otrzymałam wiadomość, że przedmioty wysłano ale że apteka nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wysyłkę, jej zniszczenie itd. a kto ponosi? Ja? Przesyłka została źle zabezpieczona i całe opakowanie kremu się pogięło, nie jest to kłopot bo to tylko kartonik ale jeśli chciałabym to komuś sprezentować? Zamiast umywać ręce od odpowiedzialności warto dokładniej zabezpieczać przesyłki, 2 razy sprawdzić co się nabiło na kasę i nie wysyłać kremów, które wyglądają podejrzanie...