Opinia użytkownika: Aleksandra_1250
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Miejscem obserwacji była placówka Banku Zachodniego WBK w Bielawie. Na zewnątrz dostępny jest bankomat. Wnętrze bardzo czyste, skromne ale gustowne. Pomimo faktu, iż byłam trzecia w kolejce obsługa klientów była sprawna, więc już chwilę później siedziałam przed doradcą klienta. Pani była odpowiednio ubrana, miła ale co najważniejsze - wykazała się ogromnym profesjonalizmem. Przyszłam tylko i jedynie zmienić numer telefonu by mieć dostep do bankowości elektronicznej. Jednak Pani obsługująca dzięki zadawaniu rzeczowych pytań sprawiła, że zwiększyłam swój limit przelewów oraz zaproponowała mi promocyjną kartę kredytową. Zawsze sceptycznie odnosiłam się do tego rodzaju usług jednak pracownica banku wyjaśniła mi dokładnie na czym polega używanie owej karty, odpowiedziała na wszystkie pytania i rozwiała moje wątpliwości. Tak więc zgodziłam się na aktywację usługi, dodatkowo od razu ubezpieczyłam kartę. Używam jej bez problemu od 5 miesięcy, wszystko jest dokładnie tak jak mnie zapewniono przy aktywacji. Pracownica dała mi na pożegnanie swoją wizytówkę i zapewniła, że mogę do niej dzwonić z każdym pytaniem czy problemem. Z czystym sumieniem mogę polecić wszystkim korzystanie z usług tej placówki.