Opinia użytkownika: Aleksandra_1250
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Sklep czysty, dobrze oświetlony, w oknach rozwieszone plakaty informujące o aktualnych promocjach. Przy wejściu możemy zabrać ze sobą aktualną gazetkę. Niestety przy wejściu na salę sprzedażową brak koszyków. By zaopatrzyć się w koszyk trzeba przejść cały sklep i wziąć go przy kasie. Na dziale z warzywami i owocami porządek, produkty świeże. Widać małe braki w asortymencie na dziale z serami. W koszach z wyprzedażą panuje nieporządek, np. rajstopy są wyciągnięte z orginalnego pudełka i rzucone obok. Brak niektórych cenówek. Mimo dużej kolejki czynna tylko jedna kasa, mimo. iż kasjerka wzywała dzwonkiem do otwarcia drugiej kasy. Kasjerka obsługiwała szybko. Zostałam przywitana słowami "dzień dobry", zapytano mnie czy potrzebuję reklamówkę. Kiedy okazało się, że jeden z produktów, który chciałam kupić ma nieczytelny kod kreskowy kasjerka pomimo kolejki pobiegła na półki by znaleźć kod. Po zapłaceniu za zakupy kasjerka pożegnała mnie słowami "Do widzenia. Zapraszam ponownie". Pomimo faktu, iż sklep nie jest duży (a co za tym idzie nie ma dużego asortymentu) a ceny poza promocjami nie są tak atrakcyjne jak choćby w Kauflandzie lubię robić tam zakupy właśnie ze względu na zaangażowany i miły personel.