Opinia użytkownika: Laila
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Moi rodzice od kilku lat są posiadaczami telewizji N, jeśli chodzi o ceny i dostępne tam kanały to bez wątpienia można stwierdzić, iż ich oferta jest najlepsza. Jednak jeśli miała bym ocenić jakość obsługi ich pracowników to niestety dostali by ode mnie bardzo niską notę. Mój tata zakładając ową telewizję podał numer kontaktowy do mnie, rodzice nie przepadają za rozmową z telemarketerami więc ja pełnię tu funkcję można powiedzieć sekretarki, telemarketerzy rozmawiają ze mną a ja po przeanalizowaniu oferty i uzgodnieniu z rodzicami decyduję czy podać numer do nich czy nie. Z reguły to się sprawdza. Kilka dni temu zadzwonił do mnie pracownik telewizji N i zapytał czy może rozmawiać z moim tatą, gdy próbowałam dowiedzieć się w jakiej sprawie nie chciał mi powiedzieć, więc zakończyłam ową rozmowę. Na drugi dzień znów dzwonią, tłumaczę więc kim jestem i pytam w jakiej sprawie się kontaktują, okazało się że jakiś czas temu wyszła nam umowa i chcą zaproponować nowe, lepsze warunki. Proponowana oferta była atrakcyjna więc uzgodniłam z pracownikiem, że ma zadzwonić na drugi dzień a ja zapytam taty czy wyraża zgodę abym podała numer kontaktowy do niego. Oferta była atrakcyjna ale mam jedno zastrzeżenie, ta sama oferta była skierowana zarówno do nowych jak i przedłużających umowę osób, natomiast pracownik powiedział mi że jest to specjalna oferta tylko dla stałych klientów, tym mnie bardzo zraził gdyż nienawidzę kłamstw… Na drugi dzień zadzwoniła do mnie pracownica znów klepiąc tą samą regułkę (nie wiem czy oni sobie tam nie wprowadzają notatek co już było uzgodnione bo nie wiedziała nic o mojej rozmowie z jej kolegą), podałam jej numer do mojego taty i poprosiłam aby za chwilę do niego zadzwoniła ewentualnie gdyby nie odebrał to można dzwonić do niego co dzień ale nie wcześniej jak po godzinie 15 gdyż tata nie ma możliwości odebrania telefonu w pracy. Tego samego dnia nie zadzwonili, po weekendzie dzwonili trzy razy ale…. zawsze w godzinach porannych.