Opinia użytkownika: Halina_78
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: W dniu 3 wrzesnia zgłosiłam się do oddz.Getin BANKU w Poznaniu przy ul. Czajczej 1A jako spadkobierca,po zmarłej siostrze.Celem wizyty była likwidacja konta i wypłata pozostałych tam pieniędzy.W Bnaku przedstawiłam stosowne dokumenty tj. potwierdzenie nabycia spadku, oraz AKT NOTARIALNY,w którym dokładnie jest napisane kto i ile dziedziczy .Wcześniej do BANKU dostarczono juz Akt Zgonu siostry wraz z informacją , że będzie likwidacja konta. Wszystko wydawało się proste , a jednak nie .Do dziś sprawa nie jest załatwiona . Pracownicy BANKU nie bardzo wiedzieli co w tej sytuacji zrobić. Zeskanowali dokumenty i wysłali do swojej jednostki. Na pytanie co dalej , pani obsługująca powiedziała że trzeba czekać ! Jak długo -nie wiadomo ?Dopiero kiedy zadzwoniłam na infolinię Banku dowiedziałam się, że Bank zastrzega sobie 30 dni na wydanie decyzji.Szczerze mówiąc , nie rozumiem dlaczego tak długo to trwa. Jednak bardzo żle oceniam kompetencje pracowników tego Oddziału.