Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Często robię zakupy w hipermarkecie Kaufland, rzadko pytam o coś obsługę, ale ostatnio miałam problem z dopasowaniem etykiet z nazwami gatunków jabłek do tychże owoców porozkładanych w licznych skrzynkach na stole do ekspozycji. Spytałam ekspedientkę o to, które jabłka jak się nazywają bo nie wynikało to z rozmieszczenia, na co pani mi odpowiedziała; że i tak to się wszystko wymieszało i nie wiadomo które są które, ale że nie ma to znaczenia bo i tak jest jedna cena na wszystko... I pani sobie poszła. Na szczęście pozostały interesujący mnie asortyment w sklepie był jednoznacznie i wyczerpująco opisany, wyeksponowany w odpowiednim miejscu, ceny widoczne.Małe zastrzeżenie do kasjerek w tym sklepie, wszystkich, obsługują w tempie jakby startowały w zawodach "która szybciej skasuje klienta", no i nie ma przy takim tempie gdzie się podziać z zakupami, pozostaje tylko dorównać pani kasjerce i w takim samym tempie się pakować. Reszta w porządku, lubię przychodzić tam na zakupy po wybrane produkty.