Opinia użytkownika: Jan_107
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Chciałem skorzystać z oferty KFC znajdującego się na Dworcu Głównym w Poznaniu. Dworzec był zamknięty bez jakiejkolwiek informacji o powodach zamknięcia jak i o czasie trwania zamknięcia. Przypomniało mi się, że KFC ma okienko dla podróżnych od strony peronu. Udałem się do okienka, gdzie znajdował się wilki napis "Okienko dla podróżnego czynne cały czas". "Tu możesz złożyć zamówienie". Przy okienku znajdował się dzwonek. Dzwoniłem. Kilkoro pasażerów, podobnie jak ja próbowało złożyć zamówienia. Bezskutecznie. Nikt nie reagował na dzwonek. Trudno było ustalić czy w ogóle KFC jest czynne . Przy okienku nie było żadnej informacji. Gdy w pewnym momencie usłyszałem hałas dobiegający zza okienka, uznałem , że ktoś musi być w środku. Zacząłem pukać do szyby. Niestety nadal bezskutecznie. Po chwili widziałem jak kilka osób przechodzi wewnątrz, spogląda w stronę okienka i nie reaguje w żaden sposób. Chciałem zapytać o to jak długo i czy w ogóle będzie można skorzystać z KFC. Niestety obsługa kompletnie ignorował klientów czekających pod okienkiem. Gdy hala dworca zastała otwarta, poszedłem do KFC i zapytałem obsługującą mnie pracownicę dlaczego tak się dzieje, na co usłyszałem "przecież jest przerwa do godziny 4 i nie musimy wcale reagować na dzwonek czy stukanie". Gdy zapytałem, dlaczego w takim razie brak jest takiej informacji na okienku o tym w jakich godzinach jest ta przerwa, pani obsługująca odburknęła tylko coś, czego nie byłem w stanie zrozumieć. Trudno zrozumieć takie postępowanie obsługi.