Opinia użytkownika: Koziorożec
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Dzisiaj jest 16 września do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi na 3 maile ,które wysłałem 4 września , 5 września i 13 września do kontaktów jako konsument. Co najmniej tydzień czeka się na weryfikację obserwacji sklepów , firm mało znanych . Uważam ,że to bardzo długo. Nie przyznaje się punktów za opublikowane obserwacje , do tej pory mam 5 punktów a obserwacji 54 w tym 14 niezweryfikowanych . 54 obserwacje - 14 niezweryfikowanych = 40 obserwacji . Powinienem mieć 10 punktów. Dlaczego ich Państwo mi nie przyznali? Nie wiem na jakiej zasadzie polegają weryfikacje skoro ludzie jawnie "ściemniają" a mimo to otrzymują punkty . Napisałem w związku z tym do kontaktów ,ale jak widać nie otrzymam odpowiedzi. Im dłużej korzystam z tego portalu tym bardziej zniechęcam się do niego. Sama nazwa Jakość obsugi nie idzie w parze z ową jakością .