Opinia użytkownika: Monika_2103
Dotycząca firmy: PSS Społem
Treść opinii: Wstąpiłam do sklepu w drodze po odbiór dzieci od teściów. Z uwagi na to, że dzień bardzo ciepły i przyjemny, uznałam, że kupię lody na podwieczorek. Wejście do sklepu: brudna podłoga (coś się komuś rozlało, a inni klienci to rozdeptali) – plakat informujący o aktualnej promocji niedbale przypięty. Sam sklep czysty – ale towar niedbale rozstawiony, zwłaszcza przy lodówkach z lodami. Ustawione napoje w zgrzewkach na podłodze i zrobione z nich wieże blokowały dostęp do lodówki. Nie dość, że nie mogła z uwagi na odległość odczytać cen lodów (ani nawet sięgnąć pozostawionej na szybie lodówki cennika), to z wyjęciem lodów był podobny problem . Obsługa sklepu nie zainteresowała się w ogóle moimi problemami przy lodówce (obchodziłam ją z każdej strony, aby dostać się do lodów). Gdy w końcu udało mi się wyjąć wybrany towar, udałam się do kasy. Przede mną czekał jeden klient. Staliśmy jakieś 3 minuty, zanim podeszła zniechęcona ekspedientka – przyznam, że takiej flegmatycznej obsługi nie doświadczyłam już dawno. Z lodami dotarłam do domu w zaledwie 2 minuty – były już miękkie i nie dało się ich wyciągnąć w całości z opakowania – generalnie w mojej opinii, były zbyt słabo zmrożone .