Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Przyszłam specjalnie do tego Empiku bowiem miałam odebrać kilka zamówień podręczników, które zamawiałam przez internet. Jedno z zamówień kończyło się z datą odbioru na początku tygodnia, wiedziałam, że nie dam rady być w tym sklepie i odebrać, dlatego kilkanaście dni wcześniej przedzwoniłam i poprosiłam o przedłużenie odbioru zamówienia o kilka dni, podkreślając, że są to podręczniki. Pani sama zaproponowała, że przedłuży odbiór o tydzień na pierwsze dni września. Przy odbiorze, zobaczyłam, że taka adnotacja faktycznie była. Kolejka do kasy nie była duża, dwie kasy czynne, sprawnie obsługiwane. Zmiana pozytywna w tym sklepie to z pewnością to, że kasy zostały przeniesione pod ścianę, sklep zyskał na powierzchni ekspozycyjnej w środku. Zamówienia moje obsługująca mnie Pani szybko odnalazła. Poprosiłam o rozpakowanie wielkich tekturowych pudeł, zapakowane książki zostały przez pracownika do dużej reklamówki firmowej, a właściwie dwóch. Z boku Pani odłożyła zbiorcze opakowania po tym zamówieniu. Widziałam, że poprzedni klienci też tak poprosili, bowiem stos opakowań był niemały, na szczęście nie rzucony byle jak, a odłożony, by nie przeszkadzać. Trochę dziwi mnie, że firma kilka lekkich książek pakuje w tak wielkie tekturowe opakowania, które niezręcznie nosić i zajmują dużą powierzchnię. Paragon wydany, transakcja sprawna. Zauważyłam, że jest zmiana w tym co na paragonie - nie ma wyszczególnionych pozycji zamówienia - jest tylko suma podana z zamówienia internetowego do zapłacenia, sklep wprowadził taki sposób zapisu od niedawna. Punkty Payback za zamówienie nabijane na kartę są przy składaniu zamówienia, nie trzeba już przy odbiorze ponownie pokazywać karty. Obsługa sklepu poprawna w czynnościach, które wykonuje sprawnie.