Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Katarzyna_447

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Udałam się do salonu Plus-a by dowiedzieć się o ofertę, gdybym chciała przedłużyć umowę. Dzwoniono już do mnie z zaproszeniem do salonu. Po wejściu powitała mnie pani i zaprosiła do stanowiska. Drzwi do salonu były cały czas otwarte na oścież i leciał chłód. Mnie w kurtce było zimno, a siedziałam tam tylko chwilę. pani miała krótki rękaw bluzki i siedziała tam cały dzień. Współczuję. Pani poprosiła mnie o dowód by sprawdzić specjalnie dla mnie przygotowaną ofertę. Oczywiście oferta nie była wcale skrojona na mnie. Pani wzięła ulotkę i przedstawiła mi ofertę z ulotki. Jako lojalny klient, który z Plusem jest już 10 lat poczułam się znowu oszukana. Próbowałam negocjować, ale pani nie miała takich możliwości, a poza tym punkt nie jest autoryzowanym salonem Plusa. Pytałam o cesję numeru z klienta indywidualnego na firmę i pani nie wiedziała. Musiała dopytać kolegę. Okazało się, że jest to płatna usługa około 25zł. Została mi przedstawiona oferta na klienta indywidualnego i na firmę. Pani przyniosła tez dwa telefony. Obsługa mało kompetentna. Może ładnie wyglądająca, ale słabo nadająca się do obsługi klienta. Nie pytała mnie o moje preferencje. Przedstawiła po prostu ofertę. Oferta mało atrakcyjna w porównaniu do innych operatorów. Niestety moja lojalność dobiegła końca.