Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Dość rano zadzwoniono do mnie z Banku, którego klientem zostałam niedawno w celu aktywacji dostępu do usług za pomocą internetu. Wcześniej otrzymałam sms-a by skontaktować się pod dwoma numerami właśnie w tym celu. Ponieważ mi się nie spieszyło, bank sam do mnie zadzwonił. Pan w słuchawce miał bardzo miły głos i dobrą dykcję. Nie miałam wrażenia, że czyta z kartki, lub klepie wyuczoną formułkę. Wytłumaczył mi po co dzwoni, zadał mi kilka pytań weryfikacyjnych. Aktywował usługę. Poinformował mnie, że otrzymam sms-a potwierdzającego aktywację wraz z hasłem. Tak też się stało. Sms-a otrzymałam zaraz po zakończeniu rozmowy. Pan pytał czy może mi jakoś jeszcze pomóc. Miło i fachowo.