Opinia użytkownika: Marta_1410
Dotycząca firmy: bonprix.pl
Treść opinii: Firma przeszła sporą metamorfozę na przestrzeni kilku lat, odkąd zainteresowałam się jej ofertą. Zmieniono jakiś czas temu wygląd strony internetowej, jest bardziej elegancka, ale co z tego skoro jej funkcjonalność jest mizerna? Wielokrotnie, nie tylko dziś, gdy przeglądam ofertę sklepu internetowego, strona zawiesza się, ładuje sie kilka minut (jak chce się przejrzeć całą kolekcję a każda podstrona ładuje się 5 minut to można oszaleć) albo wcale... oferta może i fajna ale w sumie nic takiego. W sklepach stacjonarnych za te same pieniądze można kupić to samo, a nawet lepsze rzeczy bo przynajmniej można je zmierzyć przed zakupem. Irytujące jest również to, że firma praktykuje dzielenie zamówienia na wiele paczek - jeśli zamówimy 5 rzeczy, a oni mają na stanie 1, wyślą 1 a potem będą dosyłać kolejne (już na swój koszt). Jest to uciążliwe, szczególnie gdy chcemy zwrócić zakup, nie będziemy mogli tego zrobić w całości, po otrzymaniu wszystkich rzeczy i zmierzeniu ich, tylko również po kawałku, bo mamy ograniczony umową czas.... dla mnie porażka.