Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: czystairlandia

Dotycząca firmy: Smyk

Treść opinii: Obserwacja dotyczy usługi realizacji zamówienia a także kontaktu mailowego z firmą. Złożyłam zamówienie poprzez stronę internetową, z opcją odbioru osobistego.Procedura zamówienia łatwa. Szybko otrzymuję maila potwierdzającego. co kilka dni kolejne maile z informacjami o przewidywanej dacie wysyłki z magazynu, o przewidywanej dacie dostarczenia towaru do sklepu - terminy zgodne z informacjami jakie otrzymałam w dniu składania zamówienia. Kolejny mail to potwierdzenie dostarczenia przesyłki już na miejsce odbioru osobistego. Odbieram zamówienie w ciągu kilku dni. Po rozpakowaniu w domu niestety okazuje się, że towar ma wadę fabryczną (w związku z tym, że była to zwykła koszulka na wf dla dziecka - materiał dobrej jakości, a skaza nie będzie rzucać się w oczy bowiem ukryta na szczęście pod rękawem nie reklamuję zamówienia). Dokumenty do zwrotu/reklamacji dostępne z zamówieniem. Jednak procedura trochę czasochłonna - wysyłka na koszt zamawiającego, nie można reklamacji zgłosić poprzez sklep czy też punkt odbioru osobistego. Pozostał jednak niesmak, pierwsze zamówienie składane poprzez wysyłkę ze sklepu internetowego a nie jak do tej pory bezpośrednie zakupy w sklepie i towar niepełnowartościowy. Uważam, że powinien być jednak jakiś zespół kontrolny, który sprawdziłby jakość wysyłanych zamówień a nie skupiał się tylko na odebraniu z magazynu i zapakowaniu. Kolejna obserwacja dotyczyła kontaktu mailowego z firmą. Zaczęły przychodzić maile reklamy w takich ilościach, że po kilku dniach było to irytujące. Usunęłam konto do zamówień, jednak kolejny mail z informacją, że adres internetowy pozostaje w bazie doprowadził mnie do konkretnego działania: dość przysyłania czegoś, czego sobie nie życzę. Jeżeli usuwam konto jest to dla mnie równoznaczne, że nie życzę sobie pozostawienia maila do jakiejś tam dalszej korespondencji. Odpisałam szybko do firmy. Odpowiedź zwrotna przyszła szybko, pani jednak poprosiła o informacje jakie doszły od nich, by zorientować się co ma zrobić. Na szczęście dostałam zapewnienie, że sprawa zostanie załatwiona. W niedługim czasie przychodzi informacja, iż tak jak prosiłam tym razem wszystko zostało załatwione - usunięte dane z bazy firmy. Czas załatwienia sprawy oceniam na bardzo dobry. Jednak nie podoba i się to, że firma zostawia sobie "furtkę", by dalej trzymać adres klienta w bazie. Nie ma opcji całkowitego usunięcia adresu, dopóki sami nie zareagujemy. Nie każdy zwróci na to uwagę, bowiem mail przychodzący od firmy jest tak skonstruowany, że pierwsze zdania informują o tym, że prośba została załatwiona, odruchowo tym się zadowalamy.